cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Puron rannalla

2 kommenttia

Meidän naapurustossa on paljon kivoja metsäpolkuja, puroja, vehreitä puiden ja oksien reunastamia soppia ja muutenkin kuvauksellisia paikkoja, jotka suorastaan huutavat asukuvien ottamista. Mun mielestä asukuvissa tärkeää on myös tausta, sillä haluan kuvien olevan muutenkin inspiroivia ja mielenkiintoisia, kuin vain pelkkien vaatteiden osalta. Usein ottamani asukuvat ovat päätyneet myös askarteluihini, joten pieni vaivannäkö ja täydellisen paikan spottaaminen hieman kaueampaakin usein kannattaa. Tänä kesänä on kyllä muutenkin tullut kuvattua ennätyspaljon. Olen kantanut järkkäriä mukana minne olen mennytkin, vaikka painavahan se on, mutta musta tuntuu, että ensi talvena on ihan mahtavaa päästä skräppäämään kaikista kesäisistä kuvista. Siten saa vielä venytettyä kesähetkiä ja tunnelmaa talvenkin varalle.

joen_rannalla1

joen_rannalla2

joen_rannalla3

joen_rannalla4

Kuten jo aiemmin mainitsin, olen nykyään melkoinen tennarifani. On huippua, että kaupoissa on nyt myynnissä niin paljon värikkäitä ja pirteitä malleja. Musta tuntuu, että mitä kirkkaampi ja erikoisempi väri, niin sitä varmemmin minä ihastun malliin. Värikkäät kengät kyllä piristävät asun kuin asun. Tykkään myös käyttää lenkkareita mekkojenkin kanssa, ne tekevät juhlavammistakin mekoista heti paremmin arkeen sopivan asukokonaisuuden. Vastaavanlaisia kuin nämä ja paljon muitakin kivoja tennareita löytyy Spartoon valikoimista. Myös niitä vähän hillitympiäkin, jos neonvärit eivät iske. ;)

joen_rannalla5

joen_rannalla6

Mä olen kyllä ihan kesäihmisiä. Kesällä tulee tehtyä niin paljon enemmän. Iso osa harrastuksistakin on kesäharrastuksia. Pyöräily, kalastus, mökkeily, luonnossa kulkeminen… Toki luonnossa voi kulkea talvellakin, mutta onhan se vähän eri asia kävellä luontopoluilla, joissa on elämää. Pitäisi keksiä jotakin talviharrastuksia askartelun ja pelaamisen lisäksi. Lähinnä siis jotain aktiivisempaa. Hiihtoa ja laskettelua ei ole tullut kokeiltua sitten ala-asteen, olisikohan se inho lajeja kohtaan jo kadonnut? Mitä te harrastatte talvisin?

joen_rannalla7

joen_rannalla8

Nykyään tulee viihdyttyä tosi paljon sporttisissa vaatteissa, koska yleensä kuljen pyörällä tai jalkaisin ja olen tulossa tai menossa harrastamaan jotain aktiivista. Hyvät kengät ovat iso juttu, jos tarkoitus on päästä kulkemaan nopeasti ja vaivatta. Sen takia korkkarit ovat jääneet vähälle käytölle. Mulla on myös usein vaikeuksia löytää sopivia kenkiä pienen kenkäkoon takia. Lasten kenkäkoot eivät sovellu suoraan, koska niissä on liian kapea lesti aikuisen jalkaan. Mun suosikkimerkki lenkkareissa on Asics. Ostin vuosi sitten yhdet Asicsin juoksulenkkarit Portugalista ja olen käyttänyt noita kenkiä melkein tauotta. Malli on mulle just täydellinen ja jalat eivät väsy ollenkaan. Suomessa Asicsia myy esimerkiksi nettikauppa Spartoo.

joen_rannalla9

joen_rannalla10

Postaus yhteistyössä Spartoon kanssa.

Asun tiedot: takki adidas / neuletakki Seppälä / paita Gina Tricot / kengät soc / farkut crocker / korvakorut Poola Kataryna / laukku Esprit / kello Moretime

Translation:

Our neighbourhood has so many pretty green places, such perfect backdrops for outfit photos. Here is one more of a everyday outfit for me. Also I just love colourful shoes, they are my new obsession.

2 thoughts on “Puron rannalla

  1. Noi on niin mageet noi korvikset! Omat on korvissa lähes joka viikko kerran ainakin.

    Mulla on talvilajeissa edelleen kammo hiihtoa kohtaan, kiitos kouluaikojen. Mutta laskettelu on ihanaa! Vuosi-pari sitten aloittelin hieman jo unohtunutta taitoa uudelleen ja uusin kaikki välineet.

    Vaikka ikä onkin tuonut mukanaan lisää itsesuojeluvaistoa, niin Rakastan laskemisen tuomaa vauhtia ja vapautta, itsensä haastamista vaikeammassa rinteessä ja ilon tunnetta siitä, että laskin alas sen mustan kilparinteen Levillä.

    • Noi korvikset on kyllä aivan ihanat! Itse tulee kyllä harmillisen vähän käytettyä, kun tuntuvat vähän liian isoilta, kun mulla on niin lyhyt kaula. :D Nyt olen kyllä viime aikoina käyttänyt noita ennätyspaljon.
      Laskettelua en ole ikinä osannut, traumat ala-asteelta on vielä melkoiset, voisihan sitä varmaan yrittää opetella… :P Pitäisi vaan päästä yli korkeanpaikan kammosta, joka ei ainakaan ole helpottanut iän myötä, päinvastoin. :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s