cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

30&30 omakuvahaaste

4 kommenttia

Oletteko huomanneet Emmon järjestämän 30&30 omakuvahaasteen, joka on juuri meneillään? Nyt syyskuun ajan on Emmon blogista löytynyt joka päivälle uusi haaste omakuvan ottamiseen. Potkua inspiraatioon antavat suomalaiset biisit. Haaste on edennyt 17. päivään, mutta mukaan ehtii vielä. Erityisesti haasteen Facebook-ryhmässä on ollut hienoja tulkintoja, upeita kuvia ja keskustelua haasteista, mitkä ovat antaneet ainakin minulle tosi paljon lisää inspiraatiota ja intoa haasteiden parissa. Rohkeasti vain mukaan siis! Mun omia kuvia olen muutamia postannut myös Instagrammiin (tagilla #30ja30), mutta suurin osa kuvista tulkintoineen löytyy Facebookista. Tarkemmat osallistumisohjeet löytyvät täältä.

omakuvahaaste_kollaasi

Translation:

Have you noticed the 30&30 selfportrait challenge hosted by Emmo this month? There is new challenge on her blog everyday. Some of my photos I’ve posted on Instagram too, but mostly I’ve posted them only on closed Facebook-group. More details and instructions can be found here.

4 thoughts on “30&30 omakuvahaaste

  1. Wau, mitä kuvia… todella ”kuvaavia” kuvia eli ainakin minulle kuvasi kertovat tarinaa – vaikka en haasteen facebook-sivulla olekaan tulkintoja käynyt katsomassa :)
    Olen siis noteerannut Emmon haasteen… mutta mun valokuvailuni kohteena – tai paremminkin räpsimisen- on aina joku muu kuin minä itse… eli minusta ei juurikaan ole kuvia -ei omakuvia tai muidenkaan ottamia. Itse kun tosiaan olen paljon mieluummin siellä kameran takana kuin edessä…

    Kiitos vieraillusta blogissani ja ihanasta kommentista – tervetuloa vastakin!

    • Kiitos! No mutta hei, sillähän sitä juuri pitäisikin ottaa haasteeseen osaa, että se juuri haastaisi kuvaamaan myös itseään! Haaste on kuitenkin suurimmalta osalta paras juurikin sellaisille, jotka viihtyvät itse siellä kameran takana. Kun kaikki joukolla räpsivät kuvia itse itsestään, ei tunnu niin oudolta kun on muitakin hommassa mukana ;) Ja jos kuvissa oleminen tuntuu epämukavalta, voi aloittaa helpommin kuvaamalla vaikka omia käsiä, jalkoja yms, pieniä palasia omasta elämästä. Ei tarvitse olla mitenkään niin esittäviä kuin vaikka nämä minun kuvat ovat. :)

  2. Nää on niin upeita nää sun kuvat :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s