cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Lehdet ja oksat

8 kommenttia

Tämän viikon haasteen aiheena P*skarteluhaasteessa oli lehdet tai oksat. Mä iskin mun skräppisivuun keräämiäni lehtiä ulkoa. Vähän käsittelin niitä decoupage-lakalla, että pysyvät paremmin kunnossa kansion välissä. Olin ostanut parit uudet Mister Huey’s värisuihkeet, jotka pääsivät tässä heti testiin. Hyville vaikuttivat, mutta onnettoman pieniä nuo purkit kyllä ovat, ja ainakin tällä suihkinnan määrällä nuo on kyllä jo kohta lopussa. Olivat kuitenkin sentään alennuksessa Studio Calicolla, niin raaski ostaa.

Translation:

With this page I take part in P*Skarteluhaaste-challenge, where the theme was leaves or branches. In my page I used real, dried leaves from outside. In this page I also tried my new Mister Huey’s mists that I bought from Studio Calico’s sale.

8 thoughts on “Lehdet ja oksat

  1. Ihanat värit! <3

    Onkohan mun Mister Hueysit maanantaikappaleita molemmat, kun ne on ihan kamalat. Pumppu ei toimi ollenkaan. :/

    • No voi ei! Mä en oo koittanut vasta kuin noita keltaista ja oranssia, toivottavasti muut toimii kans. Mulla on taas ollut enempi ongelmia glimmer mistien kanssa, yhden pumpun purin jopa kokonaan osiin kunnes lopulta selvitin, että siinä ei ollut suihkereikää päässä ollenkaan. Piikitin siihen lopulta ite sellaisen.

  2. Kaunis syksyinen sivu, mahtavat värit!

  3. Ihanasti siirtynyt kaunis ja kirpakka syysilma paperille :)

  4. Oi kuinka kauniit värit!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s