cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Tunnustuksia

18 kommenttia

Sain tämän tunnustuksen Annalta ja Marikalta. Kiitos! Tunnustukseen kuului kolme tehtävää:

1. Kerro linkin kera blogissasi, keneltä sait tunnustuksen
2. Kerro itsestäsi seitsemän faktaa
3. Lahjoita tunnustus eteenpäin 15 blogille/bloggaajalle

Näitä faktoja on nyt tullut lueteltua ennenkin, mutta tässä nyt sit jotakin:

1. Mulla on tosi laaja musiikkimaku. Lähes jokaisesta genrestä löytyy jotakin, mikä menettelee. Lisäksi mulla on jatkuvasti uusia kivoja artisteja etsinnän alla, sillä kuitenkin kaipaan niin monentyylistä musiikkia ja kulutan sitä niin paljon, että kyllästyn myös nopeasti.

2. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin ja se on mulle helppoa. Lisäksi mulla on hyvä kasvomuisti, mutta onneton nimimuisti!

3. Tykkään puujalkahuumorista ja muutenkin mun huumorintaju on ehkä muiden mielestä aika huono! Omasta mielestäni mun vitsit ja jutut on kuitenkin ihan loistavia ja maailman parhaita ja vaikka kukaan muu ei nauraisi niille, niin itse taatusti nauran sitten muidenkin edestä! Mussa on myös ehkä pellen vikaa, koska jos moni nauraa mun vitsille tai jutulle, niin se on sit päivän tavoite saavutettu! Eikä haittaa, vaikka joutuisikin vähän nolaamaan itseänsä sen tavoitteen saavuttamisessa.

4. Josta päästäänkin seuraavaan kohtaan, eli siihen että mua ei haittaa nolata itseäni tai olla täysi toope. Välillä unohtuu se, että kaikki ei ole samaa mieltä ja joskus jotkut ehkä saa vähän hävetä mun seuraa, uuups. (Teitä on siis varoitettu!) :P

5. Tykkään ruuasta. Ja olen lähestulkoon kaikkiruokainen. Plus mut on ihan liian helppo lahjoa herkuilla.

6. Olen koruaddikti. Vaikka en käytä koruja läheskään päivittäin, mulla on niitä PALJON. Varmaan viiden kilon edestä. En tiedä, ehkä kymmenen! Ne on kaikki eri paikoissa ympäri kämppää, joten en ole ikinä joutunut kohtaamaan todellisuutta että niitä on ehkä liikaa. (No eiiii ole liikaa! …Eihän?)

7. Tykkään mun blogista ja paljon. Vai saako omasta blogista sanoa niin? :P Bloggaaminen ja kaikki siihen liittyvä oheistoiminta on mulle iso ilonaihe ja en olisi ikinä uskonut että koko touhu on näin kivaa! Kaikilla pitäisi musta olla blogi! Ja siitä tulikin mieleeni, että jos täällä käy tyyppejä, joilla on blogi, mutta ette ole siitä maininneet, niin tehkää se!

Annan tämän tunnustuksen eteenpäin seuraaville blogeille:

Thrifty Finn
Anniskan blogi
Toivotonta puuhastelua
Vahingossakin voi onnistua kun tarpeeksi kokeilee
GingerWafer designs
Pää pilvissä – jalat maassa
Yellow & Green
Niinula
Life in Espoo
Papierstau
Emmo -Arkeen ja juhlaan
Maaretin kortit, korut ja käsityöt
Hempukan hömpötykset
Arjan askartelupaja
Taru76

Tämän ylemmän tunnustuksen sain vuorostaan Riikalta, kiitos kiitos! Annan tunnustuksen eteenpäin seuraaville blogeille:

Korttigalleria
Mallu näpertää
Lauran kortit
NirNa
Arjen iloa

Translation: I’ve got some lovely blog awards, thank you!

18 thoughts on “Tunnustuksia

  1. Kiitos tunnustuksesta!

  2. ha! mä niin oisin voinu ite kirjottaa ton kohdan 3! :D

  3. Kiitoskiitoskiitos! <3 :—-)

  4. Kiitos Ansku :)

  5. Apua, mä kirjoitin sun nimen väärin, sorry ANSKI :(

  6. Heips! Kiitoksia palkinnosta! En aio laittaa sitä eteenpäin mutta kerroinpahan 7 ei-niin-mielenkiintoista faktaa itestäni. Tunnistan itseni myös sinun listasta kohdista 3-4-5 ja 7…

    http://thriftyfinn.wordpress.com/2012/03/25/thrifty-finn-is-one-lovely-blog/

  7. Lämmin kiitos ja leppoisaa sunnuntai-iltaa!

  8. Kiitos tunnustuksesta!

  9. Vau! Kiitos paljon tunnustuksesta Anski.
    Ja hienoja valokuvia olet taas napsinut.

  10. Kiitos, tälläisen tunnustuksen saaminen lämmittää niin ihanasti:)
    Koitan ehtiä joku ilta raapustaa ne 7 faktaa, mutta tuosta huumorintajusta on pakko sanoa samointein; olen saanut kuulla omalaatuisesta huumorintajustani jopa työpaikan kehityskeskustelussa…kun sitä on kuulemma muiden vaikea ymmärtää?!?!

  11. Kiitos tunnustuksesta *halaus*! :)

  12. Kiitos, sain jopa aikaiseksi reagoida siihen =)

    Mulla on sama homma nimimuistin kanssa, ja joskus meinasinkin että josko siihen auttasi sellainen amerikkalainen tyyli toistaa toisen nimeä koko ajan. Kokeilin, mutta se tuntui niin typerältä että annoin olla.

    • Joo, se yleensä tepsii jos on vain yksi nimi muistettavana. Sitten jos on vaikka monta, jotka esittelevät itsensä kerralla, niin sitten menee kyllä taatusti nimet sekaisin jo! :P

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s