cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Violettia digiä

6 kommenttia

Väkräsinpä digileiskan vaihteeksi. Tämä sivu on omistettu Soikulle! :) Alunperin valitsin sivuun violettia sävyä valokuvasta. Valokuva kuitenkin vaihtui väkerrellessä mustavalkoiseksi, mutta päätin silti säilyttää sivun sävyt violetteina. Digileiskojen teko on kyllä niin helppoa, kun sivun värit saa taatusti mätsäämään eikä tarvitse huolehtia tarvikkeiden puuttumisesta.

Materiaalit:
– paperit, kehys, rusetti: Change itty bitty kit by Three Paper Peonies
– polkadot pallonauha: Anne Langpap 2Peas July Freebie Two Peas in a Bucketista
– piparikuviot: Apple Blossom May Free Kit by Tia Bennett Two Peas in a Bucketista
– lintukuva: muokattu täältä
– fontti: VTypewriter-RemingtonPortable
– roiskeet: omat

Translation: Made a digital page about me and my friend Soikku. It’s so easy to make digital pages, because colours are so easy to match.

6 thoughts on “Violettia digiä

  1. Iiiiiik, mahtavaa, mä oon päässy korttiin!!!! <3
    Ihan minun näkönen kortti, ja voi mikä teksti! Samat sanat sulle, Anski! <3

    Kiitos kunniasta!! :)

  2. Tämä on tosi hieno!

    Mua kiinnostaa kovasti, että miten ihmiset säilövät näitä digiversioita vai tulostavatko useimmat ne talteen niiden paperisten kaveriksi kansioon? Periaatteessahan itse aloitin skräppäämisen kun ajattelin sen olevan hyvää vastapainoa koneella istumiselle mutta joku näissä digitaalisissakin leiskoissa vetää puoleensa. Olen hieman laimeasti yrittänyt vastustaa kiusausta niiden suhteen ja tuo säilytysasia on yksi iso syy sille. En jotenkin saa irti siitä, että ne(kin) vain lojuisivat lopulta koneen kansioiden syövereissä.

    • Muutamia olen tulostellut kansioihin, mutta jotenkin ne ei sovi tyyliltään sinne joukkoon kuitenkaan… Tällä hetkellä ne siis vaan makaa mulla ainakin vaan koneen syövereissä, mutta olen ajatellut, että jos niitä saisi tarpeeksi tehtyä, niin sitten voisi teettää niistä ihan oman sidotun valokuvakirjansa.

  3. Nätti teksti, nätti kuva ja aivan ihana kehys kuvalle!

    Minäkin olen tulostanut joitakin mutta useimmat lojuvat koneen syövereissä ja nyt on ihan selkeästi paperiaskartelu pinnalla ja digeily jäänyt, kun muutenkin istuu koneen ääressä koko päivän.

    • Hah, todistusaineistoa muiltakin että valokuva on nätti! Se on mun miehen ottama, ja se aina vastustelee, kun ei muka osaa ottaa hyviä kuvia :P

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s