cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Vähän wowia

Jätä kommentti

Onhan tuota WoWin peliaikaakin tullut ostettua, vaikka mitään hyödyllistä pelissä ei ole tullutkaan tehtyä. Mulla viime vuoden puolella hävisi kovalevyn poksahtaessa uusimmat screenshotit pelistä, niin olen nyt sitten yrittänyt nappailla uusia kuvia. Oon nyt lähinnä tehnyt acheja, harrastanut arkeologiaa, kerännyt lemmikkejä, jutellut kiltachätissä ja kolunnut uusia eventtejä, siinäpä se. Varsinkin uudistuneesta Darkmoon Fairesta, joka on kokonaan oma erillinen saarensa omistettu festivaaleille, olen tykännyt. Plus sieltä saa uusia lemmikkejä ja ratsuja. Mulla on aika hyvät tärkeysjärjestykset pelissä, vai mitä? :D Mutta pelillisesti ei wowissa oikein ole enää mitään uutta, mikä jaksaisi innostaa, mutta ei oikein ole parempaakaan. Uutta Diabloa odotellessa.

Translation: Yeah, I’ve been playing some WoW too, but haven’t done anything useful. Just farming pets, doing achievements, archealogy and chatting in guild chat.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s