cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Esiin kuorittu

14 kommenttia

Inspiroidun aiheena on nyt kuoria työstä jotakin esiin, siis ihan teknisesti. Mun työstä on revitty esiin ”näkymää toiseen maailmaan”.

Mä hain mun työhön vähän taiteellista tunnelmaa, ideana oli sellainen hyvin alkukevään huurteinen, vähän mystinen maailma. Tuohon kun olisi vielä laittanut mukaan jotain Kaislikossa suhisee -hahmoja, heh! Revittyjä reunoja on koristeltu varjoilla, joita tein tummanruskeilla musteilla. Roiskin työhön taas gessoa ja tein pystysuuntaisia tuputteluja ja levittelyjä ihan vain sormenpäillä. Antaa ihan kivaa utuista tunnelmaa.

Ihmiset, miten te saatte washi-teipit pysymään paperissa? Eikös teippien pitäisi pysyä ihan itsekseen ilman erillistä liimausta, vai oonko käsittänyt jotakin väärin. Vai onko nuo jotakin huonoja teippejä, mitä mulla on. Useimmat tuppaavat jonkin ajan päästä irtautumaan sivuista itsekseen, tosi ärsyttävää, kun saa niitä olla aina painelemassa takaisin kiinni.

This week in Get Inspired you should tear a hole in paper, like it’s peeled off. In mine I made a hole into ”another world”. I wanted it to have a magical feel.

14 thoughts on “Esiin kuorittu

  1. IHANA! Taideteos, tosiaan!

    Kyllä wasit mulla pysyy ihan hyvin kiinni, mutta ne onkin ana rypytettynä tai kaiken alla. :D

  2. Mun suu loksahti auki – IHANA.

  3. Pysyy mulla. Mutta mä käytän niitä vain tasaisella alustalla. Eli suoraan paperille.

  4. ihan taidetta!
    mullakaan ei oikein pysy, siksi olen usein ommellut ne kiinni..

  5. Kaunis taidesivu! ihana tunnelma.
    Olen aika kovalla kädellä hangannut washit kiinni, niin kyllä ne yleensä pysyvät, joskin liima on aika heikko.

  6. Upea! Sopii niin hyvin tuohon aiheeseen ja kuvaan, ihana tunnelma!

  7. Kaunis! Tykkään kovasti noista turkooseista yksityiskohdista :)

  8. Todella kaunis, ja tunnelma on tosissaan ihana. Ehdottomasti yksi lemppareistani :) Ja Kuopiossa otettu kuva on aina plussaa!

    Nyt kun kerrankin uskaltauduin kommentoimaan, niin voisi samantien kertoa enemmänkin tarinaa. Olen lukenut blogiasi varmaan jo pari vuotta, ja pakko sanoa että blogisi on toiminut suurena innoittajana ja opastajana. Vaikka luen nykyään muitakin askartelublogeja, tämä sinun on pysynyt suosikkinani. Olen pienestä pitäen ollut ahkera korttiaskartelija, ja viime aikoina on tehnyt mieli väkerrellä kaikenlaisia tuotoksia enemmänkin, mutta opiskelijan rahat eivät aina (mukamas) tahdo riittää askarteluihanuuksien ostamiseen. Onneksi silloin voi tulla netin puolelle katsomaan muiden tekeleitä…

    Mutta hei, KIITOS! Ja oikein mukavaa joulun odotusta sinulle :)

  9. Riikka, Emi, Puuhis, Jolene & Anniska: Kiitos! :)

    Nelsson: Joo, ehkä tosiaan ihan suoralla paperilla ilman rypytyksiä tai semmoisia voisi pysyä vähän paremmin. Tässäkin on aika paljon kohoilevia pintoja alla.

    maikko: Pitääkin kokeilla ompelua! Jotkut teipit kyllä tuntuis pysyvän paremmin kuin toiset. Mut hankalaa tietää etukäteen mitkä on pysyviä ja mitkä ei, kun niissä tuntuu menevän jokusen aikaa ennenkuin alkavat irtoilla.

    kiala: Kiitos! Ja okei, pitänee yrittää siis vaan kunnolla hinkuttaa kiinni :D

    nenna: Kiitos! Ja hurjan kiva kun uskaltauduit kommentoimaan! Ihana kuulla, että blogistani on iloa ja inspiraatiota muillekin! :) Musta tuntuu, että mulla menee askartelujuttujen ostot vähän liikaakin muiden ostosten edelle. Pakko saada uusia tarvikkeita, vaikka ostoslistalla oisi vaikka mitä muutakin oikeasti tarpeellista. Joten ne tärkeät sitten jää ostamatta… :P Kivaa joulun odotusta sinullekin! :)

  10. Todella kaunis! Ihanaa kerroksellisuutta! :)

  11. Oih, tämä on niiiiiin upean tunnelmallinen ja kaunis! Rakastuin tuohon rosoiseen kerroksellisuuteen!

  12. Tyykkään tästä tooodella paljon!

  13. Marika, Jeppula & Creomi: Kiitos paljon :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s