cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Pinkkejä varpaita

5 kommenttia

Mun piti skräpätä kuvasta, jossa näkyis mun jalkojen rusketusraidat, tai paremminkin rusketus”laatat”. Tulosteessa ne ei sitten erottuneetkaan niin hyvin ja kuva jäi pyörimään laatikkoon. Lopulta skräppäsinkin siitä sitten ihan muuta.

Sivu on saanut inspiraationsa hyvin pitkälle tuosta hameenhelmasta. Tästä tulee kyllä mieleen tää toinen vähän vastaavanlainen sivu. Tai myös tämäkin. Mutta miksi taistella vastaan, kun vaaleanpunainen nyt vaan on niin ihana väri?! Kysynpä vaan. :)

5 thoughts on “Pinkkejä varpaita

  1. Jotenkin tosi herkullinen sivu, meinaan ku hameen ihana kuosi toistuu upeasti sivun väreissä ja koristeissa:) Kaunis.

  2. Minä inhosin ennen vaaleanpunaista. Oli muka liian tyttömäinen väri. Sitten minun äiti teki mulle ”värianalyysin” (joo, oli netistä lueskellu) ja sanoi että mulle käy hyvin vaaleanpunaiset ja violetit vaatteet (niinku itseasiassa käykin :) ). Ja kappas, vaaleanpunaisesta tuli minun lempiväri.
    Pakko muuten kertoo vielä että pitkästä aikaa lakkasin varpaankynnet violeteiksi niin mies myhäili että tykkäisinkö jos se vetäis omansa vaaleanpunaisiksi. :D

  3. oo, mekon värit ja tunnelma toistuu ihanasti! ja hei, tässähän olisi ollut sopivasti reikiä paperissakin..

  4. Hauskasti leikelty tuo pinkkipaperi tuolta yläreunasta. Söpö kuin mikä, etenkin tuo koristekohta

  5. Jeppula: kiiitos :)

    Kaisuliina: Hihiih, joo niin ne lempivärit saattaa vaihtua ihan päälaelleen :) Mä oon varmaan käynyt kaikki värit läpi lempiväreinä :) Heheh, vaaleanpunaiset varpaankynnet voisi olla ainakin ihan keskustelua herättävät ;D

    maikko: Kiitos! Joo niin varmaan ois kyllä käynytkin, olin vaan näköjään ajatellut haasteen aiheen liian vaikeasti, että tommonen ei kävis siihen :o

    Sini: Kiitti! :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s