cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Vuosi sitten

4 kommenttia

Inspiksessä skräpätään nyt siitä, mitä tapahtui viime vuonna tähän aikaan. Mä tein sivun, jossa vähän vertailin viime ja tätä syksyä. Kun aloin kirjoittamaan, huomasin, että juttua oisi riittänyt enemmänkin. Tuon verran tarinointia näytti kuitenkin kivalta, joten jätin jutun tälläiseksi muutaman kohdan mietinnäksi. Tällä kertaa oon jopa ihan tyytyväinen käsialaani sivussa, edistystä.

Mun teki mieli tehdä jotakin tämän kortin väristä. Etsin vuodentakaisista valokuvista kuvan, jonka sävyt sopivat teemaan ja säädin vielä lisääkin värikylläisyyttä kuvaan. Pahviset ikkunat maalasin valkoiseksi. Ikkunoiden ”verhot” eivät ole minun idea, skräpistetty siis jostakin, mutta en nyt osaa sanoa tarkkaan mistä, kun tuollaisia on tullut vastaan monessakin paikkaa. Mutta hauskasti sopi tuo ylempi ikkuna tuohon mökin seinään. :)

Maaliroiskeisiin olen äärimmäisen tyytyväinen. Keksin uuden tavan maalinroiskintaan. Otin käyttöön vanhan, pienen suihkepullon, joka oli ollut ennen käsidesinä, ja suihkuttelin sillä maalia. Eri painalluksilla ja suunnilla tuli sitten testailtua erilaisia roiskejälkiä. Hauskaa! Pullo on vielä tosi pieni, joten siihen saa kätevästi tehtyä aina kerrallaan eri värisen väriseoksen tarpeen mukaan. Ruiskuttelin väriä jo kasaan kukkasia. Sivuun päätyi vain yksi roiskekukkanen, mutta eivätköhän loputkin löydä paikkansa pian muualta. Jos jollekin oli vielä epäselvää, niin mä niiiiin tykkään maaliroiskeista sivuissa. Niillä tuntuu saavan sivuihin niin helpolla sellaista käsintehdyn tuntua ja vähennettyä sivujen kliinisyyttä. Noi roiskeet tässä voi vielä kuvitella vaikkapa lumisateena, kun ensilumet tupruttaa. :)

4 thoughts on “Vuosi sitten

  1. Hienot maaliroiskeet! <3

  2. Mä tykkäään kaikesta tässä!

  3. Manssun kanssa samaa mieltä, kaikki miellyttää!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s