cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Louvressa

4 kommenttia

Aika inspiroitua taiteesta! Ainakin uuden inspishaasteen innoittamana. Mun työ on digisivu. Olen jopa yllättänyt itseni miten innostunut olen ollut viime aikoina digijuttujen tekemisestä! Tosin iso osa jää koneen uumeniin keskeneräisinä, mutta pelkkä koneella leikkiminen on nyt ollut tosi kivaa. Koneella tulee niin helposti siistiä ja yksinkertaista jälkeä ja leiskat saa helpommin pidettyä yksinkertaisina. Tosin haluaisin valmiissa sivuissa silti säilyttää niinsanotusti oman skräppäysilmeeni, ettei ne eroa liikaa muista töistä. Tai että jos ne alkaakin näyttää liian samoilta kuin leiskat mitä teen työkseni, iiks. :D

Pariisin kuvia piti tottakai päästä heti skräppäämään. Ja nyt aiheeksi pääsi Louvren vierailu ja siitä syntyneet mietinnät. Oli kyllä hieno paikka vaikkakin pää oli kaikkien niiden kuvien jälkeen ihan pyörällä! Sävyttelin taas digisettien palasia keskenään yhteensopiviksi. Ja tottakai maaliroiskeita piti saada myös diginä mukaan. Jos näitä digijuttuja alkaa syntyä enemmänkin niin seuraavaksi kyllä roiskin ja skannaan omat väriroiskeet, koska ei nuo kuvapankista napatut (kuten tässäkin on) oo ollenkaan niin hyviä!

Digimateriaalit Two Peas in a Bucketista:
Free June digital kit Anne Langpap
May 2009 Freebie by Carina Gardner
Springtime April 2009 Free Pea Kit by Crystal Wilkerson

4 thoughts on “Louvressa

  1. Aivan ihana! Niin selkeä ja rauhallinen. Tuo kuvakolmikkokin on hieno. Ihan <3 olen.

  2. Ihanan seesteinen ja rauhallinen tunnelma. Kyllä tässä sivussa on ihan selvästi sun oma tyyli nähtävissä, vaikka onkin digi :)

  3. Mä oon niin samaa mieltä Omulin kanssa!! Tää on kaunis ja inspiroiva!

  4. Tosi nätti <3 Mun mielestä tässä yhdistyy selvästi sun skräppäystyyli ja sun tekemät nettileiskat :D

    Pitäis varmaan minunkin vähän perehtyä digimateriaaleihin… Muutamia yksinkertaisia juttuja oon "digiskräppäillyt" pikkuneidin albumiin ilman mitään varsinaisia skräppäykseen tarkoitettuja matskuja, kun tuntuu että en meinaa ikinä ehtiä askartelupöydän ääreen leikkimään oikeilla papereilla ja koristeilla… Pysyis ehkä paremmin tuntuma Photariinkin näin äippälomalla, jos innostuis käyttämään sitä muuhunkin kuin kuvankäsittelyyn :P Mä luulen kyllä, että digipainotteinen hybridiskräppäys vois sopia mulle paremmin kuin "täysdigi".

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s