cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Mun virtuaaliperhe

7 kommenttia

Inspiroidu-haasteblogissa on uusimpana aiheena oma perhe. Mä lähdin toteuttamaan mun perheaihetta vähän ei-niin-perinteisestä näkökulmasta. Klikkaa kuvasta isompaan versioon, niin teksteistäkin saa ehkä jotain selvää.

Teemana tässä on siis World of Warcraft -nettiroolipelin maailma. Aihe ei ehkä aukea kovin selkeästi pelaamattomille, enkä nyt lähde selittämään siitä tarkemmin, koska siinä nyt menisi ikä ja terveys :D Mutta pointtina tässä siis, että tämmöistä perheen käsitettä voi ajatella vähän laajemmaltikin ja tehdä myös aiheesta ja yhteisöstä joka tuntuu kuin perheeltä. Mun aihe on ehkä sieltä nörteimmästä päästä, mutta miettikääs miten hauska olisi myös vaikka sivu, jossa omat perheenjäsenet oisi sims-hahmoina :D

Mä halusin sivun ulkonäössä jotenkin yhdistää pelimaailman ja vanhan perhealbumin tyylin. Mulla on pelistä tuhansia screenshotteja, mutta pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin tähän Gruulin tappokuvaan. Kuva on ikivanha eikä tapaus edes ollut hirmu merkittävä killan historiassa. Siinä oli kuitenkin monta sellaista hahmoa/pelaajaa, jotka halusin kuvaan mukaan ja sellaista tönkköä sukuvalokuvan tuntua kun kaikki seisovat rivissä kuvattavana. Sävytin kuvan vielä ruskeaksi vanhanaikaista tunnelmaa korostaakseni. Teksti menee mun makuun ehkä pikkuisen kornin puolelle joten senkin takia halusin sivuun vakavampaa tunnelmaa. Saattoi mennä ehkä vähän liiankin synkäksi, tulee jopa vähän kauhupelimäiset fiilikset, hups.

Tässä on aika monta kohtaa, jotka menivät vähän pilalle, mutta oon nyt kuitenkin tyytyväinen kun sain tästäkin aiheesta viimeinkin tehtyä jonkinlaisen sivun. Mun piti laittaa kuvan taakse vielä piilotettu journaling, jonne tulisi kuvassa olevien hahmojen nimet, mutta se nyt sitten unohtui tohinassa. Pitää lisätä se sinne jossakin välissä. :)

7 thoughts on “Mun virtuaaliperhe

  1. musta tässä on aivan ihanat värit ja juurikin vanhahtava tunnelma. :) ja kiva ettei oo ihan se perinteinen perhe tämmösessä sivussa. mä tykkään tästä!

  2. Höhöhöhööö, miun sims perheen sivusta tuliski aika mielenkiintonen. hihihih. pari dantea, muutama wolverine ja gambit jajaja. etc. heh.

  3. Jännä aihe. Tykkään tuosta kuvan yläreunan koristelusta, miten se vaihtuu tuon nuolen alla – mielenkiintoinen koukku katsojalle. Tulee sellainen ahaa-väläys, kun huomaa sen.

  4. Peli on minulle täysin tuntematon, mutta leiska on mahtava! Ihanat värit ja tuo ruskeaksi sävytetty kuva on hieno idea. :)

  5. Mirva: ai vitsit siitä tulis hieno! :D Noniin, äkkiä osallistumaan haasteeseen ;D

  6. Vau! Mun poika pelaa kans WoWia (tai oikeastaan molemmatkin pojat), mutta vanhempi on pelannut jo monta vuotta. Mitään en itse siitä ymmärrä, vaikka mulle siitä välillä kerrotaankin :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s