cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Lisää korttitalkoiden aikaansaannoksia

6 kommenttia

Noin kymmenennen porokortin leikkaamisen jälkeen oli pakko saada väkrätä pari ihan muunlaistakin joulukorttia, eli sitten syntyivät nämä:

Ja kun olin oppinut leikkaamaan siluetin jo yhdellä kerralla kokonaisena irti, ajattelin hyödyntää myös leikatut porot korteissa. Tykkään tästä vihreästä tosi paljon, eikä vähiten värin takia.

Tämä kortti runsaudessaan edustaa ehkä enemmän mun perinteistä tyyliä. Harmittaa vaan kun menin piirtämään poroon nuo ääriviivat, oli ehkä kivemman näköinen ennen niitä. Oh well..

6 thoughts on “Lisää korttitalkoiden aikaansaannoksia

  1. Upeita kortteja kaikki. Ihanan erilaisia siihen verrattuna mitä itse teen. Siksi täällä on mukava vierailla haistelemassa ”uusia tuulia”

  2. Vautsi! Tykkään kaikista ja tuohon viimeiseen poroon kyllä mun mielestä sopii nuo ääriviivat :)

  3. Samaa mieltä pikkuhelistimen kanssa! Tuo alimmainen kortti miellytti muutenkin silmääni eniten. Ja pakkohan tuollainen vaivannäkö porojen leikkelyssä on käyttää hyödyksi loppuun asti!

  4. Mäkin kannatan ääriviivoja, näyttää ihan hurjan hyvältä. Toki kyllä kaikki näistä näyttää!

  5. Kiitos! Kiva jos tykkäätte ^^

  6. Mä olen taas ihan äimistynyt! Miten oletkin saanut leikattua poron yhtenä kappaleena irti…? Mulla ei riittäis kärsivällisyys! =)
    Hienoa hyötykäyttöä kertakaikkiaan ja omaa silmää miellyttää kovasti myös tuo musta paperi jouluaskartelussa!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s