cute & cool creations

anskin askarteluja ja elämää

Listamaniaa

7 kommenttia

Olen väsäillyt listamanian postikorttejani tässä viime viikkoina hiljakseen. Tässä nyt samassa kolme valmista korttia, joissa listattuina lempipuut, lempimukit ja ärsyttävät asiat.

mukit

Metin, että minulla ei oikeastaan ole lempimukia, kunnes muistin tämän aivan parhaimman Mikki ja Pluto -mukini. Muki on jo rikki, lähes halkeillut ja kahvakin jäi yhden kerran teetä juodessa käteen, siten että napsahdus vaan kuului. En vain ole hennonut heittää sitä menemään, joten olen käyttänyt sitä nyt vain kynäpurkkina. Muut listatut mukit ovat kaikki pääasiassa teenjuontikäytössä.

puut

Lempipuuni-sivusta halusin tehdä tunnelmaltaan maanläheisen. Käytin tässä ihan lehdestä leikattua valokuvaa, joka toi sivuun vielä mökkitunnelmaa.

arsyttavat_asiat1

Ärsyttävät asiat sivusta tuli kivoin. Olin vähän liian hyvällä tuulella tätä miettiessä, joten listaan ei nyt ihan kamalan ärsyttäviä asioita keksinyt. Kirjoittelin nuo suoraan tuohon taustaan, joten oikeastaan tuon viimeisenä olevan nälkä-kohdan olisi pitänyt olla ylempänä. Olen nimittäin äärettömän kiukkuinen kun olen nälkäinen. :D

7 thoughts on “Listamaniaa

  1. Tuo ärsyttävien asioiden lista on munkin mielestä kivoin! Sopivan rosoinen ja pääkalloinen!! =)

  2. Kaikki on superhienoja!!!!!

  3. Ja ärsyttävien asioiden lista on myös hämmentävän tuttu! :) Varsinkin jos tuo kohta 8 toteutuu samaan aikaan kohdan 1 tms. kanssa, niin ärsytyksellä ei ole mitään rajaa (eläydyn … :)

  4. Kyllä onkin tosi tuttuja noi ärsyttävät asiat, ja hyvän näköinen sivu. Silti tykkään ehkä eniten mukisivusta, siinä on jotain ihanan retroa.

  5. Täytyy olla samaa mieltä Pia K:n kanssa, minunkin lempparini on mukisivu – ja siihen liittyvä hellyttävä pikku tarina. Aina kun minä yritän ärsyyntyä jostakin, Hemppa väittää, että asiani ovat niin hyvin, ettei minulla ole todellisuudessa mitään ärtymisen aihetta, ja tottahan se kai onkin. Silti on hauskaa lukea näitä ärsytysjuttuja!

  6. siis aivan upeita sivuja!!! kaikissa on semmosta ihanaa rosoa, mutta silti herkkyyttä kuten tuo mukisivun ja puusivun pitsi! ja ompeleet ärsytyssivussa ovat huiput. äh, itse olen tosi jäljessä näissä, mutta en ole luovuttanut! teen kyllä kaikki listat vielä…

  7. Mitämitä, enkö muka ole kommentoinut näitä?! Kaikki on ihan älyttömän hienoja! Muki-sivussa tykkään varsinkin väreistä, pahveista ja revityistä kohdista, puu-sivussa ihanasta mökkitunnelmasta ja ärsyttävissä asioissa ompeleista ja ”rajusta meiningistä” :D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s